18 mars 2008

Migrän och misär

Tja, det underbara från lördagen höll inte i sig alls. Två nätter med dålig/ingen sömn gjorde att jag vaknade på måndagen med en skallebang som fortfarande inte gett med sig. Idag har jag dock tagit mig till jobbet, kroppen mår toppen på allt smärtstillande som jag tvingar den att ta emot men inte f*n hjälper det mot smärtan i huvudknoppen.

Kom i varje fall tidigare till jobbet, så tidigt som vädret tillät och fick iväg en hel del hjälpmedel. Det börjar bli tomt där nere i mina tre rum, ska försöka att få iväg resten i nästa vecka senast. Visst är jag duktig!? Eller kanske inte helt ensam, men jag tycker ändå att jag har hunnit med en hel del. Är tillbaka på rätt sida i mitt tidsschema, vilket säger ganska mycket med tanke på vilken tidsoptimist jag är.

Radion är på och självklart är det schlager, tror inte det gör min huvudvärk bättre, men vad gör väl det. Jag är ljuskänslig, men inte ljudkänslig och det är jag faktiskt ganska tacksam för.

Inga kommentarer: