05 mars 2008

Tåg, tåg och åter tåg

Ännu en dag då tåget är sent. Igår gick det inte fortare än 80 km/h
hela vägen. Fick visserligen sova lite vilket inte var fel, men likväl
frustrerande.

Var och såg Jumper på bio med en kompis igår, inte en film man behöver
se på bio. Tycker även att reklamen som gjorts för den är missvisande,
så jag kände mig liksom lite lurad. Ungefär som detta påhitt med
vinter i mars, vem har kommit på att det är en god idé? Jag hade
faktiskt bestämt att nu var det vår, kände till och med att jag var
redo att ta allergin och allt som kommer med den.

Idag får jag porträttet på mina brorsbarn så att storebror kan då det
på söndag. Känns spännande, hoppas han tycker om det lika mycket som
jag.

Idag ska även mobilen in på lagning igen, känns lagom kul, hoppas de
har en lånetelefon till mig.

Nu tror jag allt att jag har babblat klart för tillfaller och ska luta
mig tillbaka med min Harry Potter.

Inga kommentarer: