17 april 2008

Ojdå

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och ibland vet man inte ens hur man har tänkt. Jag var så inställd på att det var över, jag släppte taget och nu står jag med denna gåva i mina händer som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med eller hur jag ska göra. Det känns pirrigt och lite spännande.

Mina nya fina hål gillade inte mina öron lika mycket som ja, så nu får de läka ihop och så gör jag ett nytt försök. Blir man någonsin för gammal för förändringar? Jag hoppas inte det.

Helgen gick och jag träffade mig själv, det var en skön känsla, det var ett tag sen som jag fick tid med mig själv och ta reda på vad jag vill. Jag har inga svar, men jag har en tanke eller idé om hur jag vill att det ska utformas, sen vart det leder är en annan fråga.

Inga kommentarer: