20 oktober 2008

Tomt på kontoret

Det är tomt på kontoret idag och jag vet inte riktigt vart alla är. Två är sjuka, en kollega som sitter på ett annat ställe är också sjuk och jag väntar på besked om en tredje, men har än så länge inte hört något och kan inte minnas att hon sagt nåt.

Man måste beundra människor som är handlingskraftiga, även om det kanske inte blir så rätt alltid...

Helgen har varit bra, hoppade av i Lund som vanligt, hälsade på lille Valter och hans föräldrar och bara njöt av att vara ledig. Ska ta tag i att ringa min hyresvärd idag och se om jag kan få hyra ut min lägenhet i andrahand, jag hoppas verkligen det. Vill inte släppa den, samtidigt vill jag testa att bo någon annanstans ett tag och se om det kommer att kännas mer som hemma.

Satt barnvakt i lördags, i sex timmar, och lillen tog 5 steg och satte sig sen ner! Han trillade inte som har brukar efter ett par steg utan satte sig ner medvetet, antagligen blev han inspirerad av min brorson som sprang runt över hela golvet som en illbatting.

Inga kommentarer: